Program Referansları

Atom Envanter Takip ve Teknik Servis Programı

Kurumsal Envanter Takip ve Teknik Servis Programı kurumların Bilgi İşlem noktalarında; personellere verilen zimmetlerin takibi, depolardaki ve Bilgi İşlem biriminde bulunan malzemelerin takibi, Bilgi İşlem birime gelen, dış servis veya garantiye gönderilen cihazların ayrıntılı takiplerini sağlamaktadır.

 

 

 

 

 

Program Demo Adresi aşağıdadır. İki farklı giriş bölümü bulunmaktadır. Personellerin giriş yapabildiği ve talep oluşturabildiği adres; yönetici ve bilgi işlem personellerinin giriş yaptığı adres.

Demo üzerine aşağıdaki verilen kullanıcı adı ver şifreleri ile giriş yapabilirsiniz. Yönetici olarak verilen kullanıcı bilgileri tam yetkili kullanıcıdır. Mümkün olan her sayfayı görebilirsiniz. Ama yaptığınız işlemler neticesinde veritabanına herhangi bir veri kaydolmaz veya değişmez.

Programımıza ait kullanım klavuzunu indirmek için tıklayınız.

Demo İçin Yönetici Bilgileri

Kullanıcı adı: atom

Şifre:123456

Demo İçin Personel Girişi Bilgileri

Kullanıcı adı : dursun.cakir

Şifre: 123456

Program Yönetici Demo Adresi : demo.atomyazilim.com.tr/EnvanterTakipveTeknikServis/Hesap/Giris

Program Personel Demo Adresi : demo.atomyazilim.com.tr/EnvanterTakipveTeknikServis

 

Neler Yapabilirsiniz?

  • Bir ürün hangi personele zimmetli anında görebilirsiniz.
  • Bir ürün nerde, hangi personele zimmetli, hangi ürünün içerisinde takılmış görebilirsiniz.
  • Seri numara veya tanımlayabileceğiniz özel barkod ile ürün nerde anında görebilirsiniz.
  • Personeller kendilerine tanımlanan kullanıcı adı veya LDAP kullanıcı bilgileri ile sisteme giriş yapabilir arızaları ile ilgili talep açabilirler.
  • Bilgi İşlem noktasında bir işlem anında arıza ile ilgili fotoğraflanması gereken bir nokta olursa bunlar fotoğraflanıp servis formlarına eklenebilir.
  • Depolara yapılan ürün giriş çıkışları seri numara bazında kontrol edilebilir. Depolarınızda bulunan ürünleri seri numarasına kadar görebilirsiniz.
  • Depolar arası transfer yapabilirsiniz.
  • Geniş yelpazeli raporlarımız ile birçok rapor alabilirsiniz.
  • Personellerin Daire Başkanlığı, Şube Müdürlüğü ve Unvan özellikleri ile benzer isimdeki personeller için kafa karışıklığı yaşamazsınız.
  • Stok Birim, Servis İşlem, Önem Derecesi, Firma Kart Tipi, Aksesuar, Teslim Türü, Servis Durum, KDV özelliklerinin dinamik olması ile gerektiği an bir özellik tanımlayabilir ve bunlara göre filtre yapabilir ve rapor alabilirsiniz.
  • İçeri aktarma ve yedekleme ile gerekli durumlarda yedekleme yapabilir ve geri yükleyebilirsiniz.
  • Ayrıntılı yetkilendirme ile kullanıcılara istediğiniz yetkileri verebilir o işlemleri yapabilmesini sağlayabilirsiniz. Stajyeriniz mi var? Servis formlarında görüntüleme yetkisi vererek yaptığınız işlemleri inceleyebilmelerini sağlayabilirsiniz.
  • Sms api alt yapısı ile personelleriniz cihazları teslim alındığında ve tamamlandığında sms ile bilgi verebilirsiniz.
  • Servis noktasında bulunan cihazlarınızı garanti, dış servis, işlemde olan, teslim alınan, teslim edilen, talep, hurda, tamamlananlar durumları ile durumuna göre ayırıp bunlar üzerinden işlem yapabilirsiniz.
  • Servis Formları üzerinde yapılan hareketleri işlemler bölümünden görüp her an detaylı bilgiye sahip olursunuz.

*Servis Takip Sistemi Açıldı*

Arama yap

Atom Market

1 2 3 4

Facebook'ta Bizi Bulun

Burdasınız :    Ana SayfaReferanslarProgram ReferanslarıEczanem Programı

Bayiler & Markalar

Abone Ol

Kampanya ve Fırsatlardan Haberdar Ol!

İletişim Bilgileri

Telefon : 0(452) 222 28 66

Fax : 0(452) 222 28 67

GSM : +90 530 305 44 84

Mesaj Göndermek İçin Tıklayınız

Ziyaretçi Sayacı

Bugün45
Dün136
Bu Hafta310
Bu Ay1106
Tümü100280