Program Referansları

teknik servis programi

   Kurumsal Teknik Servis Programı kurumların Bilgi İşlem noktalarında; gelen teknik servis sorunlarının takibinde, bu sorunların hızlı bir şekilde bilgi işlem personellerine dağıtılmasını, sorunların servis işlem aşamalarının detaylı bir şekilde takibini sağlamaktadır.

 

 

 

 

Program Demo Adresi aşağıdadır.

Demo üzerine aşağıdaki verilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapabilirsiniz. Yönetici olarak verilen kullanıcı bilgileri tam yetkili kullanıcıdır. Mümkün olan her sayfayı görebilirsiniz. Ama yaptığınız işlemler neticesinde veritabanına herhangi bir veri kaydolmaz veya değişmez.

Programımıza ait kullanım klavuzunu indirmek için tıklayınız.

Demo İçin Yönetici Bilgileri

Kullanıcı adı: atom

Şifre:123456

Demo İçin Personel Bilgileri

Kullanıcı adı: baki.senturk

Şifre:123456

Program Demo Adresi : demo.atomyazilim.com.tr/KurumsalTeknikServis

 

Neler Yapabilirsiniz?

  Personel Talep Tarafında;

  • Karşılaştığınız sorun ile ilgili servis kaydı oluşturabilirsiniz.
  • Oluşturduğunuz kayıt ile ilgili değişiklik yapabilir, ek açıklama ekleyebilir veya iptal edebilirsiniz.
  • Oluşturduğunuz kayıtların listesini ve güncel durumunu görüntüleyebilirsiniz.

  Teknik Servis Tarafında;

  • Oluşturulan servis taleplerinin listesini görüntüleyebilir,düzenleyebilir,işleme alabilirsiniz.
  • Oluşturulan servis taleplerine sorumlu personel atayabilir,sorumlu personeli değiştirebilirsiniz.
  • İşlemde olan formlara parça ekleyebilireklenilen parçaları silebilirsiniz.
  • Oluşturulan servis formları ile ilgili kaydı oluşturan personele işlemin herhangi bir aşamasında bildirim gönderebilirsiniz.Bu işlemi sms, mail veya her ikisi ile birlikte yapabilirsiniz.
  • Servis form ile ilgili hareketleri detaylı bir şekilde görüntüleyebilirsiniz.
  • Servis form ile ilgili manuel durum değişikliği yapabilirsiniz.
  • Sorumlusu atanan sorunlar ilgili sorumlu personelin paneline düşer. İlgili personel kendisine aktarılan sorunları görür.
  • Ayarlar kısmında hangi sorun kategorisi ile hangi personelin ilgileneceği ayarları yapıldığı takdirde açılan çağrılara manuel sorumlu personel atamanıza gerek kalmadan sorun başlığına göre ilgili personel sistem tarafından atanır.
  • Ayrıca sistem tarafından atanacak personel izinde ise o sorun personele aktarılmayıp sistem adminine iletilir.
  • Servis işlem aşamalarında hangi personele hangi bildirim yöntemi ile hangi şablonun gönderileceği ayarları yapılıp, ilgili kişilere dinamik olarak bildirim gönderilmesi sağlanılabilir.
  • Bu bildirim yöntemlerinde gönderilecek sms/mail şablonlarının tanımlaması yapılabilir. Bu sms/mail şablonlarına servis form no, çağrı oluşturulma tarihi, güncel tarih vb. ortam değişkenleri eklenebilir,böylece şablonun içeriği daha dinamik, daha kişiye özel olmuş olur.
  • Kullanıcı işlemlerinde ise kullanıcıları detaylı yetkilendirme ile spesifik yetkiler verilebilme olanağı mevcuttur. Böylece hangi kullanıcının hangi işlemleri yapabileceğini belirleyebilmektesiniz.

*Servis Takip Sistemi Açıldı*

Arama yap

Atom Market

1 2 3 4

Facebook'ta Bizi Bulun

Burdasınız :    Ana SayfaReferanslarProgram ReferanslarıAtom Yazılım Okul Servis Takip Programı

Bayiler & Markalar

Abone Ol

Kampanya ve Fırsatlardan Haberdar Ol!

İletişim Bilgileri

Telefon : 0(452) 222 28 66

Fax : 0(452) 222 28 67

GSM : +90 530 305 44 84

Mesaj Göndermek İçin Tıklayınız

Ziyaretçi Sayacı

Bugün8
Dün64
Bu Hafta372
Bu Ay1240
Tümü85664